Tumgik
4 notes · View notes
basstuntun · 29 days
Text
Beni kendisi gibi pamuk topuna döndürmek adına yarına masaj randevusu alan sevgili @midasphalia , poponuz kemirilmek üzere. Bilginize.💜
Text
Ütü yaptım. Evet ütü. Evet Hindistan'da. Evde yerini unuttuğum aletle bugün gömlek pantolon ütüledim.
5 notes · View notes
Text
Ha bir de çiçek aldım. Romantik bir ortamda denetim yapmak daha bir farklıydı.
Tumblr media
Hindistan günlükleri - 4
Geçtiğimiz şu 2-3 günü pek yazamadım. Çok acayip şeyler oldu. Favori gözlüğüm çalındı...
Pasaportum kayboldu sanıp saçlarımı ağarttım. Mini değil baya baya büyük kalp krizleri eşliğinde sonunda buldum.
Yarın adını asla yazamadığım başka bir şehire uçacağım. Bavul topladım. Saçma sapan şeyler işte.
Hindistan günlükleri - 4
Hindistan günlükleri - 3
Bugün kendimi Hindistan'ın sokaklarına verecektim ki vazgeçtim. Dedim ki neden kültürüne şöyle bir göz gezdirmiyorsun? Golconda Fort diye bilinen eski bir kaleye gittim. Turist s.kmeye çalışan dünyanın her yerinde aynı. Beni de s.kmeye çalıştılar tabii. Yer miyiz olum biz? Yemedik. Baya tırmandım ettim. Tüm şehri yukarıdan izlerken bir sigara içmek istedim fakat sonra aklıma Hindistan'da sokağa sıçabilirken sigara içemediğim geldi. Vazgeçip sadece izledim. Evet arkadaşlar Hindistan'da sokakta sigara içmek yasak onun dışında her şeyi yapabilirsiniz. Tarihi kalıntılara Türkiye'de verilen değeri bilirsiniz. Davut falan yazarız. Ya da ne bileyim Tuna kalp Gizem yazarız. Hindistan'da verilen değeri görünce çok şaşırdım. Onlarda da tarihi eser boyamak, çizmek adeta bir sanat. Bir kaç Hintli kavruk kardeşimle selfie çekindikten sonra otele dönmeye karar verdim. İnsanların "kim bu sarışın tuhaf tip" bakışları altında taksiye binmeyi başardım ve otele ulaştım. Yarın daha da farklı bölgelere gidip bir de orada selfie çekineceğim.
Tumblr media Tumblr media Tumblr media Tumblr media
5 notes · View notes
Hindistan günlükleri - 2
Hyderabad için Dehradun' dan çıktık yola. Uçak bir türlü gelmeyince sevgili müdürüm uçağı izlemeye başladı. Gördük ki uçak üzerimizde tur atıyor. Bir şey var bu uçakta dedi ve verdi gerilimi. Neyse gecikmeli olsa da bindik. Yaklaşık 45 dk sonra öyle bir türbülansa girdik ki, yan sırada oturan abla dualar etmeye, ön sıradakiler çığlık atmaya ve ağlamaya başladı. "Noluyo lan?!?" diyip kulaklığı çıkartırken müdürümle göz göze geldik. Sadece güldü. Dedim "çok rahat, çok profesyonel". Ölmeyiz heralde dedim. Ölmedik. Ama minik bir "pü mk ya" oldu içimden. Hyderabad bölgesinde bir motora düşen kişi sayısı genelde tek rakamlar. Ya tek ya 3 kişi. Asla 2 kişi binen görmedim. 5'i zorlayan vardı ama. İnsan motora üzülüyor.
Geç saatte vardığımız için otele yemek vs yoktu. Koştur koştur alışveriş merkezine gittik. Burger King.. ama vegan olanı djdjdjjd. Bugün normalde denetimde olmalıydım bunları yazarken fakat firma bize yamuk yapınca terk ettik. Yolda fabrika direktörü önümüzü kesti. Bir "götünüzü yiyeyim gitmeyin" diye ağlamadığı kaldı ama sayın müdürüm " bizde geri vites yok piç " dedi ve otele geldik. Bakalım daha neler olacak. Sağlıcakla.
2 notes · View notes
Text
Yaşadığımız her anın güzelliklerine daha da fazlasını katacağımız mükemmel yıllarımız olsun bitanem benim💜 seni çok ama çok seviyorum 💜💜 @midasphalia
Geçen onca sene, gülerek geçen aylarımız, gün sonunda sarılıp her şeyi bir kenara bırakıp şarj olmamız, yaptığımız yemekler, işittiğimiz kuş sesleri... Hepsi aynen devam etsin sevgilim, seni çok seviyorum 💜 birlikte daha nicelerine @basstuntun
7 notes · View notes
Hindistan günlükleri-1
Hava boğucu. İstanbul'da nem var diyen osuruktan kapmış olabilir. O derece. Bulutluyken güneş bu kadar kavuruyorsa açık halini düşünemiyorum. İstanbul trafiği halt etmiş. Burada trafik akıcı ama en azından ben otele gidene kadar 262536 kere öldüm. Bu kadar leş kullanıpta nasıl bu kadar kalabalık kalabiliyorlar anlam veremedim. İnsanlar iyiler şu anlık. Yemekler şahane bu arada. Kimse bok atmasın. baharatlı sevenler için baya başarılı. Şu dünyada Hindistan'da inek, Türkiye'de cahil olacaksın. Aşırı mutlu ve rahat yaşarsın buna eminim. Maymunlarla henüz bir samimiyet kuramadım ama uzaktan birbirimizle bakışıyoruz. Dün damacanadan boşalırmışçasına yağmur yağdı. Muson sıkıntılı birazcık. Ama motorlar banamısın demiyor. Burada motor sürmeyi öğrenen ve ilk 5 dakikada ölmemeyi başaran, her yerde pro motorcu olabilir. Şimdilik bu kadar. He bir de koca hindistanda çakmak bulamadım. Zorla sigarayı bıraktıracak pezevenkler.
3 notes · View notes
Text
Son dönemde hayatımda çok güzel gelişmeler oldu. Bir kere en en önemlisi @midasphalia bana evet dedi💜 çok çok güzel ve anlamlı, hayatıma daha da fazla değer katacak bir "evet".
Haftaya Hindistan'a gidiyorum. İşe gireli 2 ay olmasına rağmen 15 günlük bir iş gezisine çıkıyorum. İlk adam gibi denetlemem orada olacak. Mutluyum. Çok mutluyum.
3 notes · View notes
Text
Çok fena Türkçe pop kafasına düştüm. Çıkamıyorum. Yardım et @midasphalia bitanem bana:(
17 notes · View notes
Text
Bu bayram benim için cidden bayram gibiydi. En en yakın arkadaşımın konserine gittim adalara. Hem de @midasphalia ile💜
Yıllardır çaldığım gitarın ilk defa sesini duydum sahne önünden. Denize girdim. İçtim. Eğlendim. Öpüldüm, ısırıldım.
Mükemmeldi💜
2 notes · View notes
Text
Müzik dinleyerek çalışmak aşırı lüks geliyor.
4 notes · View notes
Text
Gitarımı yıllar sonra bakıma vereceğim. Belki de kalan son arkadaşım çalacak sahnede bebeğimi. Çok heyecanlıyım.
Text
O kadar alışmamışım ki bu rahatlığa. Bütün gün oturup bilgisayar başında olmak tuhaf geliyor ki her gün gelen atıştırmalıklar da cabası. Şımartmayın beni bu kadar diyesim geliyor şirkete. Ha sakalları da saldım. 6 yıl sonra bıyıklarım var resmen. Çok iyi.
Text
Yaza sivrisineklere karşı 7-0 önde başladım. Metroda 6, az önce balkonda 7.yi hakladım.